Saturday 11 December 2010

DIA YANG START DULU....

BISMILLAH.....
Assalamualaikum...

Sape dia tu?
dia adalah HASNAH KASIRAN...she is my BESTfriend.

-Dia start dlu....wat saya post....blog
-Dia start dlu...marah...saya wat blur jer..hehehe
-Dia start dlu...wat saya geram....
-Dia start dlu... senyum...saya pon senyum.
-Dia start dlu.. hidup dlm dunia it..n then saya ikut.
-Dia start dlu... makan....n then wat saya lapar.
-Dia start dlu.. tido...lena dia tido.hehehe...siap mengingau. 
-Dia start dlu....tunjuk jalan...saya ikut..takut sesat..
everything senah yang start dulu...

*sorry xknl diri lgi.....kalo saya ade masa sy kenalkn diri..nie pon sbb hasnah kasiran..............



wassalam.....

1 comment:

@cenahcenah said...

you are welcome ngah :)
love you

Tawakal Si Anak kecil

Assalamualaikum... Mood nak cite....^_^ Alhamdulillah, hari ini saya nak kongsi apa yang saya baca dalam Buku Kisah Benar. Kisa...